Christmas-holiday basics

Flad mave efter graviditet – how to?

Ligesom for, garanteret, mange andre er det lidt som om, at ens tidligere rutiner, vaner, interesser etc. etc- forsvinder som dug for solen, når først baby har meldt sin ankomst. Spinningtimer, løbeture, hot yoga, ansigtsmasker, hårkure og lakerede negle må pludselig lade livet til fordel for sutteflaske, vuggeviser og bleskift. Altså groft sagt, ik…

Som nogle af jer måske ved, er jeg uddannet fitnessinstruktør tilbage fra 2006. Og har således i en årrække undervist i både step, stram op og mave/ryg træning. Faktisk stoppede jeg som instruktør kort før jeg blev gravid med A.

Da jeg selv var på barsel – og ikke just havde mod på at opsøge et fitnesscenter i Istanbul, opdagede jeg behovet for gode hjemme-trænings muligheder minded på efterfødsels-træning. De få programmer jeg kunne finde var forældede, kedelige og handlede i store træk om at knibe bækkenbunden sammen i 15 ufatteligt lange minutter.

Jeg opfandt derfor mit eget træningsprogram, som jeg trofast fulgte 3 gange i ugen. Dét kombineret med lange gåture og et fornuftigt forhold til mad gjorde, at jeg ret hurtigt fik min før-baby-krop igen.

Af samme årsag blev jeg derfor enormt beæret og begejstret, da jeg før jul blev tilbudt, at hjælpe andre mommys i form. Et helt nyt træningskoncept vil snart være tilgængeligt, mere kan jeg desværre ikke afsløre på nuværende tidspunkt. Men jeg lover det er ventetiden værd.

I mellemtiden kan jeg afsløre lidt billeder fra forberedelserne.

IMG_3596 IMG_3598 IMG_3597

Ha en dejlig weekend!

XX M

Ingen kommentarer endnu

Lad os here din kommentar...

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Christmas-holiday basics